Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas', 1.
  • Konspekts 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas', 2.
  • Konspekts 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas', 3.
  • Konspekts 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas', 4.
  • Konspekts 'Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi par šovu popularitāti
Realitātes šovus varam minēt kā pēdējās desmitgades aktuālāko televīzijas reitingu uzturētāju, tieši realitātes šovi ir iemesls kāpēc televīzija spēj konkurēt jauno mediju vidū. Popularitāte un vēlamais rezultāts tiek gūts, laikā, kad digitālie mediji pamet novārtā vecos medijus. Gatvenā īpašība ir tā, ka programmu formāti palīdz televīziju kompānijām piesaistīt auditoriju maksimāli ātri.
Šie šovi veicina kontaktu starp sponsoriem un sabiedrību, auditoriju. Realitātes televīzija ir balstīta uz publikas interesēm un vērtībām. No vienas puses, šorīd, kad notiek auditorijas sadrumstalošanās, tas veicina sociālo integrāciju, bet no otras puses tas draud izplatīt ideju par kultūras jomu kā pērkamu preci. Līdz ar to tiek būtiski ietekmētas sabiedrības kopīgās vērtības.
Kopumā runājot par šo pētījuma jomu, jāatzīst, ka sabiedrības vērtības ir atkarīgas no tā, kā ir tendētas vadošo aģentu intereses. Ir jārod vidusceļš starp televīzijas piedāvājumu, aģentu interesēm un auditorijas interesēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants