Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 1.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 2.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 3.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 4.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 5.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 6.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 7.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 8.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 9.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 10.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 11.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 12.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 13.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 14.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 15.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 16.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 17.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 18.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 19.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 20.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 21.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 22.
  • Referāts 'Auto mazgāšana ar tvaika tehnoloģiju', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS   
1.1.  DARBA AKTUALITĀTE   
1.2.  IEROBEŽOJUMI   
2.  PRECES PAKALPOJUMA VAI UZŅĒMUMA ĪSS APRAKSTS   
3.  MĀRKETINGA MAKROVIDE   
3.1.  SOCIĀLEKONOMISKIE, DEMOGRĀFISKIE FAKTORI   
3.2.  KULTŪRAS UN IZGLĪTĪBAS FAKTORI   
3.3.  POLITISKIE, TIESISKIE FAKTORI   
3.4.  TEHNISKIE UN TEHNOLOĢISKIE FAKTORI   
4.  MĀRKETINGA MIKROVIDE   
4.1.  PIRCĒJI   
4.2.  KONKURENTI   
4.3.  PIEGĀDĀTĀJI   
4.4.  STARPNIEKI TIRGŪ   
5.  SVID ANALĪZE   
6.  SECINĀJUMI   
7.  PRIEKŠLIKUMI   
Darba fragmentsAizvērt

6. Secinājumi
1. Tvaika auto mazgāšana ir jauns produkts Latvijas tirgū, prasmīgi un veiksmīgi to virzot tas varētu kļūt ļoti populārs klientu vidū.
2. Būtisks trūkums ir fakts, ka nevar nomazgāt ļoti netīrus automobiļus.
3. Ir iespējas sniegt plašu pakalpojumu klāstu, ja neveicas darbība ar vienu pakalpojuma veidu, cits var dot ļoti lielus ienākumus.
4. Auto mazgāšanai ir sezonāls raksturs un izteikta atkarība no laika apstākļiem. Lietainā laikā reti kurš mazgā savu auto, kā arī retāk mazgā ziemas sezonā.
5. Nozarē ir ļoti liela konkurence, panākumus var gūt ar teicamu pakalpojuma kvalitāti un konkurētspējīgām cenām.
6. Ir lielākas priekšrocības salīdzinot ar stacionārajām un automātiskajām automazgātuvēm.
7. Ir jābūt labi apmācītam personālam, lai būtu teicama darbu kvalitāte
8. Liela nozīme ir demogrāfiskajiem un sociālekonomiskajiem faktoriem.
9. Tvaika automazgāšana ir vairāk ekoloģiska, salīdzinot ar tradicionālo mazgāšanas veidu.
10. Strādājot ar mobilajām brigādēm, mēs ievērojami ietaupām klientu laiku.

7. Priekšlikumi
1. Sākt savu darbību ar lielu juridisko personu autoparkiem, kas nodrošina jau paredzamu un stabilu naudas plūsmu.
2. Veikt plašas mārketinga aktivitātes lai virzītu savu produktu tirgū. Protams, savu finansiālo iespēju robežās.
3. Izmantot savas pakalpojuma sniegšanas mobilitātes iespējas, lai apsteigtu konkurentus.
4. Piešķirt lielu vērību darbinieku kvalitatīvai apmācībai. Jo bez augsti kvalificēta darbaspēka nebūs iespējama perfekta pakalpojuma kvalitāte.
5. Strādāt pie risinājuma rašanas ļoti netīru automobiļu mazgāšanai.
6. Izveidojot sekmīgu biznesu un iegūstot labu reputāciju klientu vidū, var jau sākt tirgot šo biznesa modeli uz franšīzes pamata. Tā ir iespējams ātrāk paplašināties un nezaudēt kontroli pār daudzajām struktūrvienībām, saglabājot iespēju gūt peļņu.
7. Piedāvāt konkurētspējīgas cenas, ir svarīgi lai taupītu klientu līdzekļus un piesaistītu atgriezties atkārtoti. Salīdzinot ar citiem konkurentiem cenas ir pat zemākas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants