Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 1.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 2.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 3.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 4.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 5.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 6.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 7.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 8.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 9.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 10.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 11.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 12.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 13.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 14.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 15.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 16.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 17.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 18.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 19.
  • Prezentācija 'Biroja administratora darbs bezdokumentu apkalpošanā', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Apmeklētāju pieņemšana
Apmeklētāju pieņemšanu nosacīti var iedalīt šādi:
citu organizāciju pārstāvju pieņemšana;
komandējumā iebraukušo personu pieņemšana;
delegāciju pieņemšana;
darbinieku pieņemšana kārtējos jautājumos;
darbinieku pieņemšana personiskas jautājumos.
Saskarsmes kultūra
Saskarsmes kultūra – neatņemama cilvēces un katras tautas garīgās kultūras sastāvdaļa.
Galvenie rādītāji ir laipnība, korektums, pieklājība un labvēlība.
Biznesa braucienu sagatavošana
Braucienu sagatavošana notiek pēc shēmas ņemot vērā komandējuma specifiku:
kategoriju (valsts robežās vai uz ārzemēm)
izskatāmo jautājumu sarežģītību,
komandējuma laiku,
uzturēšanās vietas,
to ģeogrāfisko stāvokļi utt.
Biroja administratora lietišķās attiecības ar firmas darbiniekiem
Ievērojot dažus noteikumus, administrators allaž spēs uzturēt normālas lietišķas attiecības ar pārējiem darbiniekiem:
izrādot neliekuļotu interesi par citiem cilvēkiem;
iemācīsies neuzbāzīgi un dabiski palīdzēt cilvēkiem;
uz kļūdām nekad nenorāda tieši, dara to aplinkus;
runā par to, kas interesē viņu sarunu biedrus, un uzmanīgi;
uzklausa viņus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants