Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumu attīstības iespēju novērtēšana', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumu attīstības iespēju novērtēšana', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumu attīstības iespēju novērtēšana', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumu attīstības iespēju novērtēšana', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumu attīstības iespēju novērtēšana', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumu attīstības iespēju novērtēšana', 6.
  • Referāts 'Sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumu attīstības iespēju novērtēšana', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās ēdināšanas sektors ir viens no nozares sektoriem, kas būtiski cietis no Covid-19 ierobežojošajiem pasākumiem. Pētījums ir aktuāls, ņemot vērā, ka šī nozare ir pieredzējusi gan apgrozījuma kāpumu, gan peļņas samazinājumu pēc pandēmijas. Lursoft dati parāda, ka 2022. gadā ēdināšanas nozares uzņēmumu kopējais apgrozījums Latvijā ir palielinājies par 53,30%, bet peļņa ir sarukusi. Šajā kontekstā pētījuma mērķis ir novērtēt sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu uzņēmumu attīstības iespējas Valmierā.
Pētījums tiek veikts, izmantojot respondentu anketēšanu, lai iegūtu viņu viedokļus par sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu attīstības perspektīvām Valmierā. Metodiski tiek izmantotas zinātniskās literatūras un avotu analīze, grafiskā metode, aprakstošā metode un sekundārā datu vākšanas metode.
Pētījuma rezultāti sniegs analīzi par esošo uzņēmumu attīstības stratēģijām un faktoriem, kas ietekmē uzņēmumu attīstību. Turklāt tiks apkopoti dati par iespējamajām uzņēmuma attīstības iespējām Valmierā, kā arī piedāvāti priekšlikumi uzņēmumu attīstības veicināšanai šajā pilsētā.
Temata aktualitāte pamatojama ar to, ka sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu kopskaits ir liels, jo viss, kas saistās ar pārtiku, patērētājiem ir nozīmīgs, jo pārtika ir viena no visvairāk patērētākajām preču kategorijām. Līdz ar to, sabiedriskās ēdināšanas nozarē konkurence ir sīva. Ēdināšanas uzņēmumiem jāņem vērā sfēras specifika, jānovērtē tirgus un atrašanās vietas ietekmējošie faktori.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants