Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 1.
  • Konspekts 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 2.
  • Konspekts 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 3.
  • Konspekts 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 4.
  • Konspekts 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 5.
  • Konspekts 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

„ Izveidot radošai domāšanai vajadzīgos apstākļus dažreiz ir pat grūtāk nekā radoši domāt. Ja augsne un radošais klimats izraudzīti pareizi, nepieciešama sēkla- stimuls, jo tikai tad var sākties radošais process.” [ 57 ]

„ Tā kā radošums ir domāšanas veids, bet domāšanas veids nosaka attieksmi, tad radošā ir arī attieksmes veidošanās process. Tieši attieksme līdztekus ar procesa izmantošanu var stimulēt neskaitāmu radošu ideju parādīšanos visā bērna dzīves laikā. ” [ 57 ]
1.Pieaugušais domā kopīgi ar bērnu. Piemērs: Bērnam vajadzīga dāvana, kuru nepieciešams iegādāties. Pieaugušais palīdz izvēlēties un iesaka variantus. Bērns izsaka savas vēlmes, bet vēlas dzirdēt arī vecāku padomus un ieteikumus, kas būtu nepieciešams tieši šim jubilāram.

„ Uztvere attiecas uz prasmi saskatīt tuvākos objektus un saistīt tos ar tālākajiem. Tā ir rūpīga un precīza ielūkošanās uztveres laukā un redzētā attiecināšana uz plašākā laukā vai kontekstā saskatīto ” [ 169 ]
2.Pieaugušais un bērns kopīgi uzņemas risku. Piemērs: Ilzīte vēlas uz nedēļu aizbraukt pie radiem Vācijā, taču mazo jūras cūciņu nevar atstāt vienu. Viņa lūdz palīdzību draudzenei Ievai un viņas mammai. Ieva ar māmiņu uzņemas lielu atbildību, jo jūras cūciņa nav tikai lieta, bet dzīva būtne. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants