Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Politiskais mārketings', 1.
  • Referāts 'Politiskais mārketings', 2.
  • Referāts 'Politiskais mārketings', 3.
  • Referāts 'Politiskais mārketings', 4.
  • Referāts 'Politiskais mārketings', 5.
  • Referāts 'Politiskais mārketings', 6.
  • Referāts 'Politiskais mārketings', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings laika gaitā ir manāmi attīstījies un šobrīd mārketinga metodes tiek aizvien plašāk pielietotas. Mārketings ir reklāmas veids, kas uzrunā katru potenciālo pircēju/klientu individuāli, un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā.
Mārketinga komunikācija.
Reklāma kā marketinga komunikācijas forma nodod lietotājam informāciju par pārdevēju vai viņa preci, cenas uz šo produktu, datus par pārdošanas vietām. Daudziem lietotājiem vietējā reklāma ir kļuvusi par palīgu un ceļvedi pa veikaliem.
Vispārējā komunikācijas procesa ietvaros mārketingu komunikācijas procesam ir savas īpatnības. Procesa darbiniekam – uzņēmumam jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares cilvēku grupām. Savukārt starpnieki plāno un veido komunikācijas ar pircējiem un saskares cilvēku grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskā saite ar uzņēmumu un starpniekiem.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver četrus veidus:
reklāma;
produktu realizācijas veicināšana;
sabiedriskās saskares;
personiskā apkalpošana.
Mārketinga komunikācijas mērķi:
galvenais mērķis – produkts jāpārdod tirgū.
Informēt patērētājus par jaunākajām precēm vai pakalpojumiem, kas ir pieejami.
Pastāstīt par jau esošām preču sortimenta izmaiņām.
Pastāstīt par preču cenu izmaiņām.
Piedāvāt jaunus preču izmantošanas veidus.…

Atlants