Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.08.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Konspekts 'Zīmola analīze', 1.
  • Konspekts 'Zīmola analīze', 2.
  • Konspekts 'Zīmola analīze', 3.
  • Konspekts 'Zīmola analīze', 4.
  • Konspekts 'Zīmola analīze', 5.
  • Konspekts 'Zīmola analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Ir iemesls, kāpēc uzņēmuma zīmols ir tik atpazīstams - tam ir jau vairāk kā 130 gadu. Patreiz tas ir uzņēmums ar trīs nozarēm: medicīnas preces (ķirurģija, ortopēdija), farmācija un plaša patēriņa preces, kā piemēram, Johnson & Johnson zīdaiņu kosmētika. Zīmola vēsture ir izsekota sākot ar dienu, kad tas pirmo reizi parādījās uzņēmuma dibinātāja parakstītajā čekā. Kad Džeimss Vuds Džonsons nodibināja Johnson & Johnson, viņa, ar roku rakstītais, paraksts joprojām tiek izmantots kā uzņēmuma logotips līdz pat šai dienai. Faktiski tas ir viens no pasaulē garākajiem zīmolu logo. Johnson & Johnson tika dibināts, balstoties uz taupīšanas un dzīves uzlabošanas principiem. Džeimss Vuds Džonsons šo misiju uztvēra tik nopietni, ka viņš burtiski parakstīja uzņēmuma nosaukumu. Lai pieminētu uzņēmuma pirmās publiskās iekļaušanas Ņujorkas Fondu biržā
jubileju 1944. gada 24. septembrī, mēs atskatāmies, kā logo ir attīstījies gadu gaitā, ieskaitot dažas no pārsteidzošajām vietām, kuras tā ir radījusi. Uz uzņēmuma pirmajiem produktiem, kas tika izmantoti sterilās ķirurģiskās procedūrās, bija logotips, kas atgādināja Džonsona parakstu, ieskaitot lielas cilpas uz dažiem burtiem un savienojumu ar otro "Johnson". Tikai dažus gadus pēc zīmola rašanās uzņēmums logo sāka parādīties uz zirgu vagoniem, kas piegādāja tādus uzņēmuma produktus kā pirmās palīdzības aptieciņas un ārstnieciskos apsējus vietējiem mazumtirdzniecības klientiem. Drīz vien zīmols auga un Džonsona paraksts kļuva par iedvesmu viņu pirmajam zīdaiņu krēmam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants