Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 1.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 2.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 3.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 4.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 5.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 6.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 7.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 8.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 9.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 10.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 11.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 12.
  • Konspekts 'Integrētā mācību prakse sākumskolā', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja paziņo, kad laiks ir beidzies. Skolotāja jautā, vai visi uzdevumi tika izpildīti? Tiek noskaidrots, ka ne visiem ir ne mazāk kā 3 piemēri.
Klasē skolotāja skolēnus sadala pāros. Skolēni savā starpā salīdzina rezultātus un izveido kopīgu tabulu par dabā dzirdamajām skaņām.
Kad darbs pabeigts, grupās prezentē savus rezultātus un skolotāja piefiksē tos uz tāfeles. Veido kopīgu tabulu.

Kopīgi nonāk pie secinājuma, ka dabā ir daudz skaņu. Kā skaņas rodas? Pārrunā vai skaņu var redzēt un kā tā nonāk pie mums. Skolotāja parāda instrumentus – kokli un tamburīnu. Ļauj skolēniem izpētīt instrumentus un nonākt pie secinājuma, kā skaņa rodas.
Ir redzama vibrācija kokles stīgās, tamburīnā. Skolotāja piedāvā skolēniem izveidot savu instrumentu, kur varēs redzēt vibrāciju, kas rada skaņu.

Atlants