Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 1.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 2.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 3.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 4.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 5.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 6.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 7.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 8.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 9.
  • Referāts 'Reklāma un patiesīgums', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Reklāma    3
  Reklāma un patiesīgums    4
  Reklāmas ētiskie apskatei    5
  Latvijas reklāmas profesionāļu ētikas kodekss    7
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Kas tad īsti ir reklāma?
Reklāma ir process, kas ietver subjektīvi atlasītu un sagatavotu informāciju, kuras mērķis ir izraisīt noteiktu reakciju informācijas adresātam, un šī procesa vēlamais rezultāts ir preču, pakalpojumu sniedzēja un saņēmēja attiecību nodibināšana. Daudzi reklāmas speciālisti atzīst, ka laba reklāma ir tāda, kas noved pie emocionāliem nevis racionāliem spriedumiem, pamatā tā balstās uz estētiku.
Vārds “reklāma” ir cēlies no latīņu valodas vārda “reclamare”, kas nozīmē “kliegt pretim”. Šāda reklāmas izpratne ir saglabājusies Austrumu eksotiskajos tirgos, kur pārdevēji, lai piesaistītu pircēju, skaļā balsī vai pat kliedzot pievērš uzmanību sev un pārdodamajām precēm. Amerikāņu zinātnieks Dž.E.Kenedijs (viens no pirmajiem reklāmas teorētiķiem, kas izteica un ieviesa dzīvē domu par to, ka reklāmai būtu jābalstās nevis uz negatīviem, bet gan uz pozitīviem motīviem, ka tai jābūt uzbrūkoša rakstura un jāizraisa pamudinošu cilvēka darbību, t.i., pilnīgi apzinātu pirkumu) reklāmu definējis kā “mākslu preci pārdot ar drukāta vārda palīdzību”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants