Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 10.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 11.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 12.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 13.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 14.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 15.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 16.
  • Biznesa plāns 'SIA "Olein" izveide un vadība', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Plāna Kopsavilkums    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
2.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
2.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    4
2.3.  Uzņēmuma misija    4
2.4.  Uzņēmuma mērķi    4
3.  Produkcija un pakalpojumi    5
3.1.  Uzņēmuma produkta raksturojums    5
3.2.  Pakalpojumu raksturīgākās īpašības    5
3.3.  Pakalpojumu sniegšanas serviss    5
4.  Tirgus analīze    6
4.1.  Tirgus vispārējs raksturojums    6
4.2.  Mērķa tirgus raksturojums    6
4.3.  Konkurentu analīze    7
4.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SWOT analīze    8
5.  Mārketinga stratēģija    9
5.1.  Uzņēmuma cenas politika    9
5.2.  Reklāma    9
6.  Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns    11
6.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    11
6.2.  Uzņēmuma izmantojamie resursi    11
6.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    11
6.4.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    12
7.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    13
7.1.  Uzņēmumā nodarbinātās personāls    13
8.  Problēmas un risks    14
9.  Finansu informācija    15
9.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    15
9.2.  Bilance    15
10.  Secinājumi un ieteikumi    17
Darba fragmentsAizvērt

1.Plāna kopsavilkums
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “ OLEIN “ tika dibināta 2006. gada 21. aprīlī klientu piesaistīšanas un peļņas gūšanas nolūkā, attīstīt šo sfēru, jo cilvēki vēlas labi izskatīties. Biznesa plāna mērķis ir izanalizēt un novērtēt uzņēmuma iespējas vispārējās konkurences apstākļos turpināt savu darbību, attīstīt to un novērst iepriekšējā darbības laikā pieļautās kļūdas, pamatojoties uz sastādīto biznesa plānu.
Salons SIA „OLEIN” atradīdies netālu no Vecpilsētas un no vasarnīcu rajona. Šeit daudz staigā un dzīvo cilvēki,un tūristi. Salons sniegs friziera, kosmetologa – vizāžista, manikīra – pedikīra pakalpojumus. Ja klients vēlas izmēģināt kādu no šī salona pakalpojumiem, viņam iepriekš jāpiesaka sava vizīte.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "OLEIN" nodibināju 2006.gadā. Šādu biznesa veidu es izvēlējos, jo pati esmu mācījusies par vizāžisti un frizieri un strādāju šajā amatā. Kā pilsētu Ventspili izvēlējos, jo šeit nav tāda salona kur var cilvēks sevi pilnībā sapost. Konkurenti ir tikai frizētavas vai salons, kur ir frizieres un solāriji.
Ienākot salona telpās, klients jūt mājīguma atmosfēru. Salona telpas ir moderni izremontētas, krāsas ir patīkamas, apgaismojums labs. Salonā strādā augsti kvalificēti darbinieki. Piemēram, stiliste, kas ir arī grimētāja, ir beigusi vairākas attiecīgas skolas, saņēmusi daudzus sertifikātus.
Firma dibināta sakarā ar cilvēku arvien lielāko vēlmi atpūsties pēc grūtas darba dienas un skaisti izskatīties, sevi sakopt.
Uzņēmuma plāns ir palielināt apgrozījuma apjomus uz potenciālās peļņas rēķina –jaunu sadarbības partneru meklēšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants