Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 1.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 2.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 3.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 4.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 5.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 6.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 7.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 8.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 9.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 10.
  • Referāts 'Vispārējais kvalitātes menedžments', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Nepilnības un problēmas
Vaicāts par iespējām un idejām attīstīt "Apsaras" zīmolu arī ārpus Latvijas, Keišs atzina, ka patlaban "Apsaras" tēja tiek eksportēta tikai uz Igauniju. "Ir bijuši eksporta mēģinājumi uz Vāciju, bet vācieši tēju no Latvijas nepērk principa pēc. Eiropas valstīs ir ļoti spēcīgs vietējā tirgus protekcionisms." norādīja Keišs.
Ja mums būtu tas karogs, ka esam briti, francūži, vācieši vai holandieši, tad mēs būtu tikuši stipri tālāk ar savu tēju. Kurš gan ārpus Latvijas ietu dzert latviešu tēju," vaicā "Apsaras" īpašnieks. Lojālā patērētāja apmierinātība ar piedāvātajiem pakalpojumiem un to kvalitāti un citiem rādītājiem, kas viņam ir svarīgi, lai kļūtu par lojālu uzņēmumam, ir tas, ka viņš var pārliecināt jaunos patērētājus izvēlēties tieši šo tirgus dalībnieku. Šis ir tas gadījums, kad šādiem klientiem bieži tiek piedāvāti kādi īpaši piedāvājumi, arī atlaides. Tas rada iespaidu, klients to arī jūt, ka mēs pateicamies viņam par izrādīto lojalitāti. Arī viņš to novērtē un pēc cilvēka dabas zināms, viņam patīk dalīties ar citiem cilvēkiem savās emocijās, tādējādi viņš piesaista jaunus potenciālos klientus. Mūsdienās patērētājiem tiek piedāvāti visdažādākie produkti, zīmoli, ir liela cenu un iepirkšanās vietu izvēle. Lai varētu veiksmīgi realizēt savu produkciju, galvenais ir noskaidrot, kā viņi izvēlas sev atbilstošāko iepirkšanās vietu un pēc kādiem kritērijiem vadās. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants