Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 1.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 2.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 3.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 4.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 5.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 6.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 7.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 8.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 9.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 10.
  • Konspekts 'Darba vadīšana', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
  ANALĪTISKĀ SADAĻA    5
  TEHNOLOĢISKAIS APRAKSTS    7
  PROJEKTA SADAĻA    9
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    12
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    13
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

Pētījuma rezultātā tika atklāts, ka darba samaksas sistēma deklarētājiem ir nepiemērota. Šie darbinieki saņem fiksētu darba algu neatkarīgi no tā, cik klientus apkalpojuši noformējot tiem visus nepieciešamos dokumentus muitas formalitātēm. Visi deklarētāji saņem vienādu darba samaksu neatkarīgi no padarītā darba apjoma un sasniegtā rezultāta.
Tādēļ jāveic deklarētāju daba samaksas sistēmas pārskats. Būtu jāievieš piemaksu sistēma, kas pamatojas uz apkalpoto klientu un tiem noformēto dokumentu skaitu. Šinī gadījumā pats darbs ir stimuls. Deklarētāji ir ieinteresēti strādāt aktīvāk, lai varētu apkalpot pēc iespējas vairāk klientus, lai saņemtu lielākas piemaksas.
Pētījuma rezultātā tika atklāts, ka darba telpai ir atvērta tipa iekārtojums, vienā telpā strādā visi darbinieki un katra darbinieka darba vieta nav atdalīta. Tas ļoti traucē darbam, jo vienlaicīgi pie visiem darbiniekiem nāk klienti, līdz ar ko darba telpā rodas liels troksnis.
Lai darbinieki varētu koncentrēties darbam un netraucēti strādāt katrs ar savu klientu ir nepieciešams atdalīt katra darbinieka darba vietu.
Viss pārējais uzņēmuma struktūrvienības darbībā ir labi sakārtots – gan veselības apdrošināšana, gan darba aizsardzība, darba drošība.

Autora komentārsAtvērt
Atlants