Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 1.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 2.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 3.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 4.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 5.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 6.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 7.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 8.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 9.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 10.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 11.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 12.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 13.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 14.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 15.
  • Prakses atskaite 'Novērojumu prakses atskaites dienasgrāmata jaukta vecuma grupā', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi par sadzīves iemaņu apguves līmeni:
Bērni cenšas visu paveikt pašu spēkiem un tikai tad, kad kaut kas patiešām neizdodas, vēršas pie pieaugušā ar lūgumu pēc palīdzības. Tā kā grupā ir dažāda vecuma bērni, vecākie ļoti bieži palīdz jaunākajiem, tādējādi savstarpēji sadarbojoties un risinot radušās problēmas paši, bez pieaugušo iejaukšanas. Ir redzams, ka bērni vēlas būt patstāvīgi.
Izpētot pirmsskolas izglītības programmu, secinu, ka audzinātājai noteikti būtu jāpievērš lielāka uzmanība 1.bērnam, jo tā iemaņas un prasmes nedaudz aizkavējas no tā, kas šajā vecumā jau būtu jāprot. Pirmkārt, bērns joprojām neprot griezt ar šķērēm un, šķiet, tam neviens nepievērš pastiprinātu uzmanību, lai šī prasme tiktu apgūta. Tāpat arī galda klāšanas iemaņas – bērni galdu neklāj, gaida, kad to izdarīs auklīte, tādā veidā neiemācīdamies to paveikt paši.
Domāju, ka ar bērniem vienkārši ir vairāk jāpadarbojas, ar tiem vairāk jārunā un jāuzklausa to domas, kā arī jālūdz bērnu palīdzība kāda darba veikšanā, lai bērns to iemācītos. Lielākoties visas problēmas sagādā tas, ka grupa ir tik liela – ja jāveic konkrētu uzdevumu izpilde, lai bērni apgūtu visas nepieciešamās intelektuālās prasmes, mazāka uzmanība tiek pievērsta pašām vienkāršākajām, bet tajā pat laikā vienām no svarīgākajām iemaņām, kas bērnam būs nepieciešamas visu turpmāko dzīvi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants