Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 1.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 2.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 3.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 4.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 5.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 6.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 7.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 8.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 9.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 10.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 11.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 12.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 13.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 14.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 15.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 16.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 17.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 18.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 19.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 20.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 21.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 22.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 23.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 24.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 25.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 26.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 27.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 28.
  • Referāts 'Apmaiņas studenti Latvijā', 29.
Darba fragmentsAizvērt

Problēma. Galvenā pretruna - neraugoties uz to, ka Latvija nepiesaista cilvēkus ar augstu labklājības līmeni, vilinošu klimatu, kā arī valodu, kas būtu pasaulē plaši pieprasīta, arvien vairāk studentu izvēlas doties studēt uz Latviju. Tādēļ rodas sekojoši jautājumi: ar ko atšķiras studijas Latvijā no viņu iepriekšējām dzīvesvietām un universitātēm; kas apmaiņas studentiem šeit patīk un ko vēlētos mainīt; kāds studentiem radies iespaids par Latvijas sabiedrību; kas būtu tas, ko ārzemju studenti vēlētos pārņemt no Latvijas un ieviest arī savā zemē; uzzināt, kā studenti vērtē savu pavadīto laiku Latvijā un izvēli doties tieši uz Latviju; noskaidrot, vai studenti vēl vēlēsies kādreiz apmeklēt Latviju un izpētīt, vai šie studenti ieteiktu Latviju kā studiju un dzīvesvietu arī citiem ārzemju studentiem.
Pētījuma objekts. Ārzemju studenti, kuri ieradušies Latvijā, lai iegūtu papildus izglītību un pieredzi. Konkrētāk tiek pētīti studenti, kuri iesaistījušies organizācijas ESN Riga darbībā.
Pētījuma priekšmets. Gūtā pieredze, kultūras atšķirības, stereotipi, attieksme, studiju atšķirības, emocijas, integrēšanās spējas.
Pētījuma mērķis. Izzināt Latvijas tēla pievilcību ārzemju studentu sabiedrībā, viņu ieguvumus un mērķus, ierodoties šeit. Vai studenti ir apmierināti ar Latvijā pavadīto laiku?
Uzdevumi
Lai sasniegtu savu mērķi, veiksim sekojošus pasākumus:
Anketēšana,
Novērošana,
Datu apkopošana, interpretācija un analīze,
Secinājumu izdarīšana,
Priekšlikumu izstrāde.
Tiks izmantotas divas metodes: anketēšana un novērošana. Šīs metodes tika izvēlētas, jo anketēšana ir metode, ar kuru viegli uzzināt plaša skaita respondentu viedokli. Veiksim arī novērošanu, jo tā sniegs mums precīzāku un patiesāku ainu par ārzemju studentu dzīvi un uzvedību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants