Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 1.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 2.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 3.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 4.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 5.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 6.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 7.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 8.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 9.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 10.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 11.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 12.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 13.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 14.
  • Referāts 'Transporta nozares apskats', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  TRANSPORTA APAKŠNOZARES   
1.1.  Autosatiksme   
1.2.  Dzelzceļš   
1.3.  Jūrniecība   
1.4.  Aviācija   
1.5.  Pasažieru pārvadājumi   
1.6.  Tranzītpārvadājumi   
2.  TRANSPORTA ATTĪSTĪBAS PAMATNOSTĀDNES 2007.–2013.GADAM   
2.1.  Galvenās problēmas transporta nozarē   
2.2.  Transporta attīstības politika   
  SECINĀJUMS   
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMS
Mērķis ir izpildīts, detalizēti ir aprakstītas visas transporta apakšnozares un ir uzzināts kādas ir programmas, lai uzlabotu transporta attīstību Latvijā.
Transporta nozare ietver dzelzceļa, autosatiksmes, jūrniecības un aviācijas apakšnozares, kā arī pasažieru pārvadājumu un tranzītpārvadājumu jomas.
Galvenokārt Latvija izmanto Eiropas Savienības fondus (Kohēzijas fonds, Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF) Transeiropas transporta tīkla (TEN-T) bu¬džets), ar kuras palīdzību tiek risinātas gan transporta attīstības, gan uzturēšanas un modernizēšanās problēmas. Ir sagatavotas speciālas programmas kur ir izteikti mērķi un plāni kā to izdarīt. Manuprāt, vispiemērots piemērs ir ‘’Transporta attīstības pamatnostādnes 2007.–2013.’’, kas nosaka transporta politikas pamatprincipus, mērķus un rīcības virzienus no 2007. līdz 2013.gadam.
Aplūkojot attēlus ir redzams, ka gan krāvu, gan pasažieru pārvadājumi aug. Tas liecina par to, ka no transporta nozares ar katru gadu ir lielākie ieņēmumi valsts budžeta. Var pateikt, ka Pasaules krīze gandrīz neskara transporta nozari Latvijā, jo dati, kuri ir pieejami liecina par to, ka nekādā no apakšnozarēm nebija redzamas liels kritums attīstībā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants