Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 1.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 2.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 3.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 4.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 5.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 6.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 7.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 8.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 9.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 10.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 11.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 12.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 13.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 14.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 15.
  • Referāts 'Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē', 16.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI:
• Kā lielāko izaicinājumu var uzskatīt produkta reklamēšanu sociālajos tīklos, jo tas prasa vislielāko darbu – mārketinga speciālistiem visu laiku ir jāseko līdz, lai reklāma nenoveco. Tieši tehnoloģiju attīstība ir pavērusi iespēju izmantot šo reklāmas kanālu.
• Prasmīgi izmantojot sociālos tīklus, Latvijas uzņēmēji var iegūt jaunus klientus un spodrināt tēlu, neiztērējot milzīgus līdzekļus.
• Lielākajai daļai uzņēmumu ir mājaslapas, konti sociālajos tīklos, taču ne visi uzņēmumi zina, kā mārketinga aktivitātes virtuālajā vidē pārvērst peļņā. Tieši šī iemesla dēļ bieži nākas saskarties ar situāciju, kad konkurenti ir soli priekšā.
• Mūsdienu mārketings ir mainījies – tagad visu nosaka klienta vajadzības.
• Nākotnē mārketinga menedžeru un mārketinga direktoru lomai uzņēmumā vajadzētu kļūt stratēģiskākai un orientētai uz uzņēmuma kopējo attīstību.
• Patērētājiem, preču un pakalpojumu iegādei nav vairs tik svarīga cena kā kvalitāte. Daudzi izvēlas labāk pirkt preci par augstāku cenu un kvalitatīvāku, nekā par zemu cenu un nekvalitatīvu.
• Svarīgāk ir nevis uzbāzīga reklāma no uzņēmēju puses, bet gan kvalitatīva un iedarbīga reklāma. Klienti vairāk pirks to produktu, kura reklāmu ieraugot vienu reizi tās uzrunās, nevis tā, kura bombardē pircējus, bet iespaidu neatstāj.
• Šodien arvien vairāk oriģināli mārketinga risinājumi ir sastopami vietās, kur to vismazāk gaida, veidojot satriecošu efektu, tomēr jāatzīst, ka tradicionālās reklāmas ir lētākas un to efektivitāti ir vieglāk izmērīt.
• Cilvēkiem patīk zīmoli, kas dod ieguldījumu sabiedrībai, iestājas par kādām konkrētām vērtībām. Zīmoliem ir jākļūst sociāli aktīvākiem.

Atlants