Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 1.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 2.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 3.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 4.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 5.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 6.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 7.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 8.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 9.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 10.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 11.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 12.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 13.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 14.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 15.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 16.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 17.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 18.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 19.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 20.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 21.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 22.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 23.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 24.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 25.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 26.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 27.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 28.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 29.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 30.
  • Prezentācija 'Kvalitātes pārvaldības sistēmas standarts ISO 9001:2015', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ISO 9001 standarts   
  ISO 9001:2015 kvalitātes principi   
  Standarta galvenās pamatprasības   
  Galvenie uzņēmuma ieguvumi   
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie uzņēmuma ieguvumi
Organizācijas darbības novērtējuma datu ieguves un analīzes mehānismu
Sakārtoti procesi un to vadības instrumenti
Optimālākais produkta vai pakalpojuma īstenošanas cikls
Funkciju izpildes nepārtrauktību
Skaidri noteikti darbinieku pienākumi un atbildība

ISO 9001:2015 Sertifikācijas mērķi
Klientu apmierinātība
Visu veicamo darbību aprakstīšanu kvalitātes sistēmas dokumentos (procedūrās un procesos)
Nepārtrauktu dokumentācijas aktualizēšanu, pārbaudes un kontroli visos darbības līmeņos
Pierādīt sev un citiem, ka veiktās darbības atbilst noteiktiem kritērijiem
Sniegto pakalpojumu novērtējums no neatkarīgu ekspertu viedokļa
Klientu pārliecība par sniegto pakalpojumu kvalitāti

ISO Sertifikācijas iegūšana
Pirmais posms - apstiprina gatavību sertifikācijas auditam
Otrais posms (Sertifikācijas audits) – apstiprina, ka uzņēmuma vadības sistēma pilnībā atbilst ISO 9001:2015 prasībām
Sertifikācija ir spēkā trīs gadus! 

Autora komentārsAtvērt
Atlants