Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas loma ekonomikā, mārketingā. Reklāmas attīstības raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas loma ekonomikā, mārketingā. Reklāmas attīstības raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas loma ekonomikā, mārketingā. Reklāmas attīstības raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas loma ekonomikā, mārketingā. Reklāmas attīstības raksturojums', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas starpniecību. 1
Reklāma ir mārketinga komunikācijas līdzeklis, produktu, pakalpojumu, vai ideju novadīšanai līdz mērķa auditorijai. Efektīva reklāma var funkcionēt vienīgi organizēta mārketinga plāna ietvaros. Reklāmai, papildus citām funkcijām, parasti ir jāattīsta vai jāuztur produkta atpazīstamība, Jāceļ kompānijas "Brand image” un jāsniedz informāciju par produktu, kas atšķir vienu brendu no otra. 2
Reklāma ir vēstījums caur mēdijiem par samaksu.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmumu imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml. Būdama varens pircēju rīcības motivēšanas ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem pirmām kārtām jāmin: sociāli ekonomiskie; tehnoloģiskie; tiesiskie; tirgus. Katrs uzņēmums izmanto dažādas reklāmdarbības organizatoriskās formas atkarībā no savām iespējām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants