Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 11.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 12.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 13.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 14.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 15.
  • Prezentācija 'Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze - žurnāls "Lilit"', 16.
Darba fragmentsAizvērt

„Izdevniecība Lilita” ir ikmēneša žurnālu izdevējs, kas darbojas visās Baltijas valstīs un izdod arī Latvijā populāro žurnālu LILIT (latviski).
Žurnāls nāca klajā 2005. gada 17. septembrī.
Kā uzsver redaktore, tas ir žurnāls sievietei, kura veido savu dzīvi pati, nevis bezpalīdzīgi ļaujas kopējai straumei. Tās mērķauditoriju raksturo vairākas iezīmes: tās ir latviski runājošas, nobriedušas sievietes (ne pusaudzes), pirktspējīgas (pārtikušas) un, spriežot pēc žurnāla satura, lielākoties aktīvas privātajā dzīvē, ar zināmu noslieci uz feminismu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants