Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga komplekss e-mārketingā', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komplekss e-mārketingā', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komplekss e-mārketingā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Datorspēļu uzņēmumam cenas jāveido ņemot vērā konkurentu cenas, valsts atrašanās vieta, nodokļu politika, aizsardzības līmenis pret datorspēļu pirātismu, iedzīvotāju vidējais algu lielums. Cenai jābūt atbilstoši lielai, lai potenciālais klients būtu gatavs par to maksāt, nevis meklēt citus produkta iegūšanas ceļus, kā piemēram datorspēļu disku kopēšana, lejuplādēšana no interneta vai piratisko versiju iegāde. Reklamējot datorspeli internetā, ir jānorāda, ka tā būs mazāka, nekā pērkot veikalā, kā arī pērkot divas spēles reizē pirkums kļūst vēl izdevīgāks. Spēli iegādāties internetā var attiecīgi reģistrējoties uzņēmuma mājaslapā, kas pēc reģistrācijas regulāri sūtītu uz norādītos e-pastu dažādus jaunus piedāvājumus, norādot to cenas utml. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants