Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas attīstība Latvijā', 1.
  • Referāts 'Reklāmas attīstība Latvijā', 2.
  • Referāts 'Reklāmas attīstība Latvijā', 3.
  • Referāts 'Reklāmas attīstība Latvijā', 4.
  • Referāts 'Reklāmas attīstība Latvijā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Par reklāmu sauc apmaksātu informāciju masu saziņas līdzekļos. Vairums reklāmu iedarbojas uz cilvēka zemapziņu. Bieži vien cilvēki pazīst produkta marku un var daudzko pastāstīt, taču nespēj atcerēties, kur tieši redzējuši produkta reklāmu.
Pēc likuma "reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi", tā "nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem", un tajā "atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas". …

Autora komentārsAtvērt
Atlants