Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību metožu klasifikācija', 1.
  • Konspekts 'Mācību metožu klasifikācija', 2.
  • Konspekts 'Mācību metožu klasifikācija', 3.
  • Konspekts 'Mācību metožu klasifikācija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību metožu grupa
Vārdiskās metodes
Mācību metožu apakšgupas
Dzīvā vārda
Metodes nosaukums
Sistemātis-
kais izklāsts
Mācību mērķis
*sagatavot skolēnu jaunās vielas uztverei,
*saistās ar viengabalu mācību informācijas sniegšanu
Skolēna darbs
*klausīties
*uztvert, jauno vielu,
*skolēni ir gatavi aqpgūt mācību informāciju ar attiecīga veida vārdiska-jām metodēm (pārrunām, stāstījumu, lekcijām)
Skolotāja darbs
*stāstīju-mam jābūt plānveidī-gam, saturīgam, vecumam atbistošam, pārliecino-šam, spilgtam
*skolotā-
am jārunā pareizā literārā valodā
Metodes priekšrocī-
bas
var izmantot arī uzskatāmī-
bas metodi,
*aizņem maz laika
*mācību vielai ir galvenokārt teorētiski informējošs raksturs.
*atmiņas attīstīšana.
Metodes trūkumi
*neattīsta praktiskās un darba prasmes
*neattīsta domāšanu un patstāvīgu-mu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants