Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ieinteresētība un pozicionēšana', 1.
  • Konspekts 'Ieinteresētība un pozicionēšana', 2.
  • Konspekts 'Ieinteresētība un pozicionēšana', 3.
  • Konspekts 'Ieinteresētība un pozicionēšana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

2. Pozicionēšanas saistība ar patērētāju ieinteresētības līmeni.
• Ja uzņēmums vēlās, lai tās ražoto produkciju pirktu, ir jāieinteresē cilvēkus.
• Pircējiem paaugstinās interese pret produktu, ka tie ir apmierināti ar produkta īpašībām, tāpēc, uzņēmumam pēc produkta ražošanas ir maksimāli precīzi jāapraksta produkta īpašības, lai tie pēc iespējas vairāk atbilstu cilvēku sagaidām.
• Ja uzņēmums vēlās, lai pircējs starp dažādiem produktiem izvēlētos tieši šī uzņēmuma ražoto produkciju, ir jāzina, ar ko šīs produkts atšķiras no konkurentiem un kādas viņam ir priekšrocības.
• Pareizā produkta pozicionēšana ne tikai izraisīs klientu iegadāties produktu, bet arī veidos pozitīvu attieksmi pret pašu uzņēmumu un paaugstinās pircēju lojalitāti pret uzņēmumu un produkciju, kuru tas ražo.
• Cilvēkam pirms produkta iegādes ir jāsaprot, kādu labumu viņš saņems no šī produkta un kādu problēmu šī produkta iegāde risināt. Lai dotu cilvēkam priekšstatu par šādām lietam ir nepieciešama produkta pozicionēšana.
• Lai pēc pirmās produkta iegādes cilvēkam nepazustu interese pēc šī produkta, kaut vai šis produkts iepatikās, ir nepieciešams pastiprināt produkta pozīciju tirgū
• Pozicionēšana palīdz izveidoties uzticībai pret uzņēmumu un tās ražoto produkciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants