• Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināšanu ietekmējošiem līdzekļiem

     

    Referāts12 Politika, Socioloģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 1.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 2.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 3.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 4.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 5.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 6.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 7.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 8.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 9.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 10.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 11.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 12.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 13.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 14.
  • Referāts 'Masu komunikācija kā viens no būtiskākajiem Latvijas iedzīvotāju politisko zināš', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Masu komunikācija    3
  Masu Informācijas Līdzekļi    4
  „Ceturtā vara”    5
  Masu mediju ietekme uz politiku    7
  Masu mēdiju ietekme politisko kampaņu laikā    9
  Mēdiju daudzveidība Latvijā    9
  Masu politiskās komunikācijas attīstība Latvijā    10
  Masu mediju attieksme pret politiķiem    11
  Masu mēdiju ietekmes negatīvās sekas    14
Darba fragmentsAizvērt

Masu komunikācija mūsdienās aizņem svarīgu vietu daudzās cilvēku darbības jomās. Tā ir centrālā daļa, ekonomikas institūciju struktūrā, nozīmīga politisko, reliģisko un izglītības institūciju īpašība. Mediji eksistē kā sistēma, pildot svarīgas funkcijas visas sabiedrības interesēs. Kamēr mediji apmierinās sabiedrības vajadzības, tās ieņems svarīgu vietu mūsu dzīvē. Masu produkcijas ziņas iekļauj sevī ziņu pastāvīgu atkārtošanu. Mediji veido masu viedokļus, vajadzības, attieksmes un ticības, ietekmē cilvēku uzvedību.
Indivīda dalība masu komunikācijas procesā neaprobežojas tikai un vienīgi ar masu informācijas līdzekļu ziņojumu uztveršanu. Nozīme ir arī atmiņai, informācijas interpretācijas, personīgā viedokļa konstruēšanas iespējām, kā arī informācijas «ražošanai» (komunikācijas procesa atgriezeniskā saite) un izplatīšanai (retranslācija, ar masu informācijas līdzekļu starpniecību uztvertās informācijas apspriešana ar citiem komunikācijas procesa dalībniekiem).1 Tādējādi uzskatu, masu komunikācijas procesu pamatoti varētu dēvēt par sociāla rakstura darbību, kas absolūti brīvas masu informācijas plūsmas (t.i. – pieejamības un izplatīšanas) apstākļos kļūst par nozīmīgu, dažkārt pat nepieciešamu jebkuras sociāla rakstura darbības (pasaules izziņas process, sabiedriski politiskās aktivitātes, darbs utt.) realizācijas līdzekli.…

Atlants