Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 1.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 2.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 3.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 4.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 5.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 6.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 7.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 8.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 9.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 10.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 11.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 12.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 13.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 14.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 15.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 16.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 17.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 18.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Titullapa    1
  Saturs    2
  Ievads    3
  Jautājumi un secinājumi    4
  Pielikums    4
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Savā darbā „Etiķete – veiksmei un karjerai” analizēju vienu no Latvijas vadošajām bankām – „Swedbank”, kura tiecas kļūt par vadošo finansiālo organizāciju tirgū, kurā tā darbojas. Ar vairāk kā 22000 darbinieku palīdzību „Swedbank” apkalpo apmēram 9 miljonus privāto klientu un 500000 korporatīvo klientu Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Banka turpina paplašināt savas pozīcijas arī Krievijā un Ukrainā un tā ir iesaistījusies arī citos pasaules lielākajos tirgos. „Swedbank” mērķis ir atvieglot klientu ikdienu. Ērti finansiālie pakalpojumi plašā klāstā ar konkurētspējīgām cenām palīdz bankas klientiem sasniegt savus mērķus, neatkarīgi no tā, vai viņi ierodas kā privātpersonas, korporāciju vai organizāciju pārstāvji. „Swedbank” piedāvājumu klāsts ir rūpīgi pārdomāts, lai apmierinātu jebkuru prasību un rastu risinājumu jebkurā situācijā. Šobrīd „Swedbank” darbojas Zviedrijas un Baltijas mazumtirdzniecības tirgos. Bankas misija ir izprast klientu vajadzības, spēt piedāvāt viņiem vispiemērotākos finanšu risinājumus, tādējādi padarot klientu ikdienas dzīvi labāku, tā palielinot uzņēmuma vērtību un dodot pozitīvu ieguldījumu sabiedrības attīstībā. „Swedbank” vīzija – kļūt par vadošo Ziemeļvalstu un Baltijas reģiona finanšu organizāciju. Banka tic, ka Grupas veiksmīgās darbības un arvien pieaugošās starptautiskās atzinības pamatā ir uz sasniegumiem orientēta kultūra, atklāta komunikācija, gatavība pārmaiņām un darbinieku apņēmība, tātad etiķete. „Swedbank” ir raksturīgi augsti darbības rezultāti un atbilstošu mērķu izvirzīšana. Liela loma „Swedbank” attīstībā ir veiksmīgajai uzņēmuma etiķetei.
1. Ko Jūs saprotat ar terminu „uzņēmuma etiķete”?
Uzņēmuma etiķete ir gan personāla ārējais izskats, kas sevī ietver apģērbu, gan verbālo un neverbālo, rakstisko komunikāciju, gan konkrēto ar uzņēmumu saistīto personu rīcība, gan noformējums un uzņēmuma stila elementi, ar kuru palīdzību tas atpazīstams plašākā publikā.
Secinājumi.
Piekrītu šim viedoklim, manuprāt, uzņēmuma etiķete nosaka katra uzņēmuma individuālo specifiku un uzņēmuma „seju”. Uzņēmuma etiķete lieliski parāda katra uzņēmuma vērtības un attieksmi pret klientu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants