Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Restorāna "X" mārketinga darbības stratēģija 2007.gadam', 1.
  • Konspekts 'Restorāna "X" mārketinga darbības stratēģija 2007.gadam', 2.
  • Konspekts 'Restorāna "X" mārketinga darbības stratēģija 2007.gadam', 3.
  • Konspekts 'Restorāna "X" mārketinga darbības stratēģija 2007.gadam', 4.
  • Konspekts 'Restorāna "X" mārketinga darbības stratēģija 2007.gadam', 5.
  • Konspekts 'Restorāna "X" mārketinga darbības stratēģija 2007.gadam', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pamatmērķis:

Veicināt restorāna ienākumu pieaugumu. Izpildīt sastādīto budžetu 2007. gadam. Popularizēt restorānu “xxx”, kā pievilcīgu vietu dažādu pasākumu rīkotājiem, individuāliem viesiem un viesu grupām.


Galvenās mērķa grupas:

Viesnīcas individuālie viesi
Viesnīcas atpūtas tūrisma viesu grupas
Viesnīcas konferenču viesu grupas
Pasākumu rīkotāji ( korporatīvie viesi)
Individuālie pasākumu rīkotāji
Restorāna patstāvīgie viesi, kuri apmeklē “Biznesa pusdienas”
Individuālie restorāna viesi


Darbības virzieni:
Pamatmērķa sasniegšanai jāīsteno darbību sekojošos virzienos:


1. Tēla veidošana: paaugstināt viesu apziņu un zināšanas par “xxx” izveidot kādu “Leģendu” par šo restorānu . Rīkot tēla atpazīstamības un veicināšanas kampaņas. Pārliecināt visus, ka “xxx” ir pievilcīga vieta ar plašu un kvalitatīvu piedāvājumu un apkalpošanu. Darbs ar vietējiem medijiem pozitīva tēla veidošana.

Tēla veidošana :

Standarti - Izstrādāt un ieviest kādus standartus pēc kādiem visa komanda strādā.
Termiņš līdz aprīļa beigām (kopīgs komandas darbs)…

Autora komentārsAtvērt
Atlants