Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Lauku tūrisma mārketings', 1.
  • Konspekts 'Lauku tūrisma mārketings', 2.
  • Konspekts 'Lauku tūrisma mārketings', 3.
  • Konspekts 'Lauku tūrisma mārketings', 4.
  • Konspekts 'Lauku tūrisma mārketings', 5.
  • Konspekts 'Lauku tūrisma mārketings', 6.
  • Konspekts 'Lauku tūrisma mārketings', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Lauku tūrisma mērķa tirgi ir tūristi. Tūrists ir fiziskā persona, kura ceļo ārpus savas pastāvīgās dzīvesvietas ne ilgāk kā vienu gadu, uzturas sabiedriskā vai privātā mājvietā ne mazāk kā vienu nakti un apmeklētajā vietā neveic algotu darbu.Pagājušajā 2003.gadā Latvijas laukos apmeklējušo tūristu skaits pieaudzis par 20% un īpaši palielinājies ārvalstu tūristu skaits. No kopējā tūristu skaita 82% ir pašmāju tūristi, bet 12% - ārvalstnieki, ko var redzēt 6.1.attēlā.
Tūristu skaita potenciālais sadalījums pa valstīm Latvijas laukos 2003.gadā.
Pagājušajā 2003. gadā Latvijas laukus visvairāk ir apmeklējuši vācu tūristi 30%, kā var redzēt 6.2.
Lauku tūrisma mērķa tirgi un to sasniegšana:
Latvijas iedzīvotāji, kuri sastāda ~80% no visiem lauku atpūtniekiem, ir vecumā no 30 līdz 50 gadiem - ģimenes ar bērniem, lielāko pilsētu iedzīvotāji, kam ienākumi sasniedz vidējos rādītājus. Šī mērķa tirgus sasniedzamība ir visvieglākā un prasa vismazāk līdzekļus – regulāra lauku tūrisma produkta reklamēšana radio un TV. Efektīvi ir raidījumi, kuros tiek atspoguļotas brīvdienas laukos, jo sabiedrības interese par šo brīvdienu veidu ir liela. Informācija presē sasniedz precīzu vietējo tūristu mērķauditoriju. Šo tūristu nodrošinājums laukos ir svarīgs, jo tie sastāda lielāko daļu no visiem tūristiem, palīdz novirzīt valstī naudas līdzekļus no lielajām pilsētām uz laukiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants