Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 1.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 2.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 3.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 4.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 5.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 6.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 7.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 8.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 9.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 10.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 11.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 12.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 13.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 14.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 15.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 16.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Viesnīcas pakalpojumi ir ierobežoti un nespēj aizraut klientus;
Daudzi viesnīcas darbinieki dara darbus, kas viņiem nav atbilstoši pēc profesijas;
Viesnīcas menedžmentam galvenais visu izdarīt pēc iespējas lētāk un izdevīgāk;
Daudzi viesnīcas menedžeri nav kompetenti savā darbā un nepārzin tās jomu;
Viesnīcā ir pārāk daudz atlaižu un dažādu akciju, kā augstas klases viesnīcai.

Priekšlikumi
Pieņemt darbā vairāk darbinieku, vismaz uz sezonas laiku;
Ievērot LHW servisa standartus visu laiku ne tikai tad, kad uz viesnīcu ir atbraukusi pārbaude;
Pārdomāt kipriešu kāzu rīkošanu viesnīcā, jo tas rada haosu un arī traucē pārējos viesus;
Iegūt jaunu mērķa grupu viesnīcā;
Izskaust atlaižu sistēmu viesnīcā, un nerīkot tās tik bieži;
Vairāk cienīt praktikantus un neuzvelt viņiem pārāk lielu atbildību;
Noalgot trauku mazgātāju un pankūku cepēju.

Atlants