Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 1.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 2.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 3.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 4.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 5.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 6.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 7.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 8.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 9.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 10.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 11.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 12.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 13.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 14.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 15.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 16.
  • Referāts 'Bērna agresivitātes novēršana audzināšanas procesā pirmsskolas izglītības iestād', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  AGRESIVITĀTES JĒDZIENA IZPRATNE   
1.1.  JĒDZIENA IZPRATNE PSIHOLOĢIJĀ   
1.2.  JĒDZIENA IZPRATNE PEDAGOĢIJĀ   
2.  PIRSMSKOLAS VECUMA ĪPATNĪBAS UN ANALĪZE   
1.1.  JĒDZIENA IZPRATNE PSIHOLOĢIJĀ   
1.2.  JĒDZIENA IZPRATNE PEDAGOĢIJĀ   
3.  FORMAS UN METODES UN VEIDI , KĀ STRĀDĀT PIRMSKOLAS IESTĀDĒ AR AGRESĪVIEM BĒRNIEM   
Darba fragmentsAizvērt

Pirmskolas vecumā norisinās ļoti ievērojamas pārmaiņas bērna personības veidošanā. Mainās viņa dzīves veids, saturs un forma saskarsmei ar citiem cilvēkiem. Krasi pieaug fiziskās un psihiskās attīstības iespējas, rodas jaunas vajadzības, intereses un stimuli aizvien jaunai, daudzveidīgākai darbībai. Arvien biežāk plašsaziņas līdzekļos parādās informācija par vardarbību bērnu vidū. Agresija mūsdienās ir ļoti aktuāla tēma, kurai būtu jāpievērš vairāk uzmanības. Agresija kā varas, spēka izmantošana ir sastopama visapkārt mums.
Galvenais avots no kura bērns gūst pieredzi ir pieaugušais, galveno kārt vecāki. Viņu attieksme pret dzīvi, savstarpējās attiecības, nosaka bērna personību un tā attieksmi pret apkārtni un apkārtējiem cilvēkiem. Taču mūsdienu sabiedrībā pastāv problēma, kas kavē personības attīstības gaitu- lielākai daļai bērnu ir augsts agresivitātes līmenis. Agresija ir nopietns traucēklis ne vien saskarsmē ar vienaudžiem, skolotājiem un vecākiem, kas rada uzvedības problēmas, bet arī bīstama parādība, kas var novest cilvēku līdz vardarbībai un noziegumam.
Uzkrājot sociālo pieredzi, pieredzi saskarsmē ar citiem cilvēkiem, bērni pirmsskolas vecumā izmanto vispārinātus noteikumus un plašāk lieto jau pazīstamos vērtējuma kritērijus, lai paustu savu attieksmi pret dažādiem cilvēkiem: pazīstamiem vai svešiem, reāliem vai izdomātiem.
Strādājot pirmskolas iestādē ,savā praksē, es arī saskaros ar vienu no mūsdienu svarīgu problēmu- agresivitāti . …

Autora komentārsAtvērt
Atlants