Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 1.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 2.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 3.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 4.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 5.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 6.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 7.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 8.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 9.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 10.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 11.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 12.
  • Prezentācija 'Pietuka Krustiņš. Skolotāja nozīme toreiz un tagad', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Pietuka raksturs
Vecenītes izsakās par Pietuku kā par skolotāju.
"Dievs zin ko tie skolas bērni dara vieni paši pa māju?" pirmā pa brītiņu iesāka. "Kur galva, kur prāts lādam! Ak tu mīļo Dieviņ! kā gan tur cits citam kaklu nenolauzīs? Es nedotu sava bērna šādās skolās, lai man darītu vai dievs zin ko! Cik iemāci - iemāci pati mājā."

Skolotāja nozīme toreiz un tagad.
Skolotāja nozīme vienmēr ir bijusi diezgan liela, bet agrāk tā bija vēl lielāka, nekā tagad. Viņu skaits toreiz bija krietni mazāks un varbūt tādēļ skolotājas bija autoritāte pārējo vidū. bieži vien mācību iestādē bija tikai viens skolotājs, un pati skola bija kā kultūras centrs. toreiz skolotājām pašam bija jādomā ko un kā mācīt, bet mūsdienās viss notiek pēc konkrēta plāna. tagad skolotāja nozīme ir mazinājusies, jo to skaits ir palielinājies, ir radušās daudz jaunas profesijas. pats galvenais ir tas, ka mainījusies sabiedrības attieksme pret izglītību un pašiem skolotājiem. kam par iemeslu daļēji kalpo skolotāju attieksme pret savu darbu, kas nereti ir nepieņemama, bet skolotāja nozīme atkal palielinās, jo skolēni un paši skolotāji sapratuši, ka bez izglītības nekur tālu nevar tikt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants