Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 1.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 2.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 3.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 4.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 5.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 6.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 7.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 8.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 9.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 10.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 11.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 12.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 13.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 14.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 15.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 16.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 17.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 18.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 19.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 20.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 21.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 22.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 23.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 24.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 25.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 26.
  • Prezentācija 'Divupes kultūra - rakstība, arhitektūra', 27.
Darba fragmentsAizvērt

Rakstība
Attīstoties zemkopībai, amatniecībai un tirdzniecībai, pieauga nepieciešamība pēc netiešās sazināšanās.
Kamēr ziņnesis sasniedz mērķi un atgriezās atpakaļ – pagāja ilgs laiks.
Cik valstī cilvēku, ar ko katrs nodarbojas – tādas ziņas prātā paturēt nebija iespējam

To,ko vajadzēja pavēstīt uzzīmēja. Tāds vēstījuma veids nebija precīzs, jo varēja uzzīmēt tikai priekšmetus, nevis darbības, domas,jūtas, priekšmetu īpašības.
Tāpēc viena priekšmeta attēlam bija vairākas nozīmes.

Tālākajā rakstības attīstībā cilvēki nāca pie secinājuma, ka vārdus var sadalīt zilbēs un zīmēt tos priekšmetus,kuru nosaukumā šādas zilbju skaņas ietilpst.

Atlants