Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 1.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 2.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 3.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 4.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 5.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 6.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 7.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 8.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 9.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 10.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 11.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 12.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 13.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 14.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 15.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 16.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 17.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 18.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 19.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 20.
  • Referāts 'Televīzijas reklāmu psiholoģiskā ietekme uz bērniem', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMAS PSIHOLOĢIJA    4
1.1.  Reklāmas ietekme    4
1.2.  Reklāmas uztveres nosacījumi    6
1.3.  Vēlmju radīšana    8
2.  BĒRNA PSIHOLOĢIJA    10
2.1.  Bērna pasaules izveidošana: asimilācija un akomodācija    10
2.2.  Bērni un televīzija    11
3.1.  Attieksme pret TV reklāmām    13
3.2.  Televīzijas reklāmu ietekme uz bērniem    13
3.3.  Formāta un audiovizuālās tehnikas ietekme TV reklāmās    14
3.4.  Materiālisma kultivēšana    14
  SECINĀJUMI    17
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    18
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Katras reklāmas pamatā ir shēma, kas veicina pēc iespējas lielāku tās efektivitāti. Tai secīgi ir jātiek ievērotai, jābūt viegli iegaumējamai, jāieinteresē patērētāju, jāsniedz pozitīvs priekšstats par produktu un jāveicina vēstījuma adresāta lēmuma pieņemšanu par labu šim produktam.
2. Ietekmēšana ar reklāmas palīdzību kļūst par manipulāciju tikai tad, ja tās pasūtītājs darbojas tikai savtīgu mērķu vārdā vai izmanto tādus līdzekļus, kas reklāmas vērotājam nav pārskatāmas.
3. Ir maldīgs pieņēmums, ka reklāmas, kuru mērķauditorija ir bērni, var būt tikai ar negatīvu ietekmi. Piemēram, zobu pastas televīzijas reklāmās tiek sniegta bērniem noderīga informācija par mutes higiēnu.
4. Reklāmas sniedz maldīgu priekšstatu, ka konkrētā prece vai pakalpojums ir spējīgs uzlabot indivīda, tostarp arī bērna dzīvi, padarīt to laimīgāku.
5. Ir zinātniski izpētīts, ka televīzijas reklāmas ietekmē, kāda veida un zīmola pārtiku bērns vēlas uzņemt uzturā.
6. Televīzijas reklāmās bērnu uzmanību visvairāk piesaista “lipīga” melodija un izskatīgi cilvēki.

Autora komentārsAtvērt
Atlants