Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 1.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 2.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 3.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 4.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 5.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 6.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 7.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 8.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 9.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 10.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 11.
  • Referāts 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Glokalizācija    3
2.  Kā radās glokalizācija?    4
3.  Glokalizācijas piemēri uzņēmējdarbībā    5
3.1.  McDonalds    5
3.2.  Wal - Mart    9
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumi arvien vairāk izvērš savu darbību globālā mērogā un agrāk tik ļoti svešais vārds „globalizācija” nav vairs tik svešs. Mārketinga speciālistiem ne tikai vajag, bet jāprot sadarboties ar dažādu valstu speciālistiem, partneriem un jāizprot ne tikai tos, bet arī to kultūru, īpatnības un tendences. Starp kultūrām pastāv bieži vien daudz vairāk atšķirību nekā sākotnēji tas var likties.
-Starp starptautisko un iekšzemes mārketingu pastāv atšķirības:
-Dažādo kultūru dēļ nepieciešams pielāgot komunikācijas līdzekļus un metodes, dažkārt pat radikāli mainīt tik ļoti ikdienā pierasto;
- Tirgus segmentēšanu vairumā gadījumu nosaka ģeogrāfiski faktori;
-Attālums starp tirgiem padara tirgus pārraudzību un kontroli daudz grūtāku;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants