Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 1.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 2.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 3.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 4.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 5.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 6.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 7.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 8.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 9.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 10.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 11.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 12.
  • Referāts 'Intervija kā ziņojuma sniegšanas veids. Intervija TV, radio, internetā un drukāt', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Intervijas priekšnoteikumi    4
  Mediju studijas    4
  Ko vajadzētu darīt?    4
  Ko nevajadzētu darīt?    5
  Intervijas saturam jāatbild uz šādiem jautājumiem    5
  Intervijas laikā    5
  Intervijas galvenaie mērķi    5
  Intervija TV un radio    6
  Intervija drukātajos medijos    6
  Intervija Internetā    7
  Kas jāievēro?    7
  Noderīgas frāzes    9
  Ko darīt gadījumos, kad intervija sāk palikt nepatīkama?    10
  Neverbālā komunikācija, ārējais izskats    10
  Nobeigums    12
  Literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt

Intervija sabiedrisko attiecību darbā ir viens no izdevīgākajiem informācijas žanriem. Daudzas mūsdienu, uz perspektīvu vērstas, sabiedrisko attiecību programmas bieži ieplāno intervijas ar mediju pārstāvjiem (Thamas L.Harris, 1998:257).
Ar intervijas palīdzību konkrētā amatpersona, ierēdnis, arī sabiedrisko attiecību speciālists var sniegt informāciju, kas vēlāk var tikt izmantota kā ziņa, izteikt vai atbildēt uz kādu jau iepriekš izskanējušu viedokli, sniegt komentāru par problēmu, notikumu, situāciju. Intervija ar masu medijiem ir uzskatāma arī par iestādes vai organizācijas publicitātes panākumu (Kerry Tucker et.al., 1997:164).
Intervijā ir iespējams paust, uzsvērt arī emocionālus aspektus. Veicināt intervijas mērķauditorijas labāku izpratni par notikumu, interesēm u.c. aspektiem.
Tāpēc svarīgi saprast nosacījumus, kas jāņem vērā un jāiegaumē pirms intervijas un gatavojoties tai. Ir svarīgi saprast, kāda ir intervijas specifika visos masu mediju veidos, proti, radio, televīzijā, internetā un drukārajos medijos. Kā tas izpaužas gan teorētiski, gan praksē.
Šajā darbā netiks aprakstīti un analizēti interviju saturi. Darbā fokuss vairāk vērsts uz tehniskākām lietām, kas nodrošina pašas intervijas kvalitāti, kas nodrošina informācijas nonākšanu mērķauditorijas rīcībā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants