Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 1.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 2.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 3.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 4.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 5.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 6.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 7.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 8.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 9.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 10.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 11.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 12.
  • Referāts 'Kredīts, tā avoti, nodrošinājums, formas', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kredīts    4
1.1  Kreditēšanas pamatprincips    4
1.2  Kredīta ilgums    4
1.3  Kredīta aizdevu procenti    5
2.  Kredītu avoti    6
3.  Kredītu formas    7
4.  Kredītu nodrošinājums    10
4.1  Ķīla    10
4.2  Kredīta apdrošināšana    10
  Nobeigums    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Agrāk naudu varēja aizņemties no augļotājiem, un šī iespēja aizņēmēju parasti ļoti biedēja. Mūsidenās gan uzņēmumi, gan privātpersonas arvien vairāk izmanto iespējas nepieciešamības gadījumā naudu aizņemties no bankas. Mūsidenu tirgus ekonomika nav iedomājama bez plašām komercattiecībām. Banku aizdevumi ir viens no svarīgākajiem pakalpojumiem, kas nodrošina lielu daļu bankas peļņas.
Bankas rada pakalpojumus, kas nepieciešami klientiem, lai viņi veiksmīgāk nodrošinātu savas ikdienas vajadzības vai sava uzņēmuma sekmīgu un peļņu nesošu attīstību.
Uzņēmumi saņem kredītu darba sākšanai un paplašināšanai. Banka garantē veiksmīgus tirdzniecības darījumus un ātrus norēķinus, kas ļauj uzņēmējam palielināt peļņu un veiksmīgi darboties.
Labi partneri var būt tikai tie, kuru sadarbība balstīta uz godīgumu, uzticības un savstarpēja izdevīguma principiem. Bankas gūst peļņu, palīdzot pelnīt saviem klientiem. Banka savukārt pazīst klientu, uzticas viņam un var drošināt vislabāko apkalpošanu. Tas ir pamats labām un noturīgām attiecībām. Protams, to vai šādas labas kredītattiecības naudas aizņēmējam un aizdevējam būs stabilas un dominējošās arī Latvijā rādīs laiks, jo mūsu bankas vēl ir samērā jaunas. Lielākoties, viss atkarīgs tieši no klientu saistību izpildīšanas un pozitīvas kredītvēstures uzturēšanas, pretējā gadījumā sekas mēdz būt nepatīkamas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants