Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 1.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 2.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 3.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 4.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 5.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 6.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 7.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 8.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 9.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 10.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 11.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 12.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 13.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 14.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 15.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 16.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 17.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 18.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 19.
  • Referāts 'Uzņēmumu (iestāžu, organizāciju) pašreklāma', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kas ir reklāma?    3
  Reklāmas mērķi    4
  Reklāmas veidi    5
  Reklāma vienkāršiem patērētājiem    5
  Darījumu reklāma    6
  Komerciālā un nekomerciālā reklāma    7
  Tirdzniecības marka    7
  Sponsorēšana    8
  Propaganda    9
  Reklāmas līdzekļi    9
  Radio    13
  Televīzija    14
  Kino    15
  Katalogi, uzziņu dienesti    16
  Internets    16
  Reklāma uz auto    17
  Daudzplakņu dinamiskie reklāmas stendi    17
  Reklāmas priekšmeti    17
  Poligrāfija    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma pašreklāma ir praktiski visa uzņēmuma reklāmas politika. Reklāmās, kurās reklamē preces vai pakalpojumus dotā informācija uzmanību galvenokārt vērš uz produktu, taču šāda veida reklāmā vienlaikus tiek izklāstīts, kas šo produktu piedāvā, galu galā tas veicina firmas vārda nostiprināšanos. Retos gadījumos uzņēmums reklamēs produkta grupu, neminot savu vārdu un tirdzniecības marku. Dažreiz uzņēmumi reklamē tikai savu vārdu, lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam pēc kāda incidenta, piemēram, negatīva atspoguļojuma presē.
Viss ko reklamē uzņēmums reklamē arī pašu uzņēmumu. Visa uzņēmuma atribūtika – izkārtnes, vizītkartes, krekliņi, pildspalvas, atklātnes, firmas auto ar logo, sludinājumi avīzēs..... arī ietilpst uzņēmuma pašreklāmas procesā. Vēl var piedalīties gadatirgos, sponsorēt sportistus un pat pasākumus arī tā ir pašreklāma. Īsumā sakot, uzņēmuma pašreklāma ir viss, kas saistīts ar uzņēmuma vārdu, logo.
Kas ir reklāma?
Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par to un tā piedāvātajām precēm un pakalpojumiem. Un, ja neviens nezina par uzņēmumu, tā preces, pakalpojuma eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants