Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 1.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 2.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 3.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 4.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 5.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 6.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 7.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 8.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 9.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 10.
  • Prezentācija 'Mana pedagoģiskās darbības koncepcija', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Tātad bērna galvenais darbības veids ir rotaļa – viņš attīstās rotaļājoties un spēlējoties.

Senie domātāji par spēlēm un rotaļām:
K. Ušinskis un F. Frēbelis norādījuši, ka pirmsskolas izglītības ietvaros rotaļa veic gan audzināšanas, gan mācīšanas uzdevumus, tāpēc rotaļu nevar atstāt pašplūsmē, bet pedagogam tā gudri jāvada.
K. Ušinskis savu pedagoģisko darbu izlasē raksta:
„Ja vēlaties uzzināt, kādu virzienu ieņem bērnu iztēles darbi, tad uzmanīgi novērojiet bērnu rotaļas. Bērns savās rotaļās bez izlikšanās atklāj visu savas dvēseles dzīvi.”

Dienas gaita nozīmīgums bērnā attīstība (5,124)
Dienas gaita ievērošana pirmsskolas periodā ir bērna fiziskās un garīgās attīstības pamatnosacījums.
Dienas režīms palīdz izveidot dažādu fizioloģisko procesu (atpūta, miegs) un praktisko darbību (zobu tīrīšana, mazgāšanās, noģērbjoties kārtīgi nolikt savas drēbes un apavus utt.) automātiskumu, ka nodrošina zināmas uzvedības sistēmas nostiprināšanos bērna apziņā. Tas atvieglo bērna dzīvi, jo ieradumi – ikdienā pierastas un noteiktā laikā veicamas darbības – vairs neprasa lielu uzmanības piepūli.
Katra pedagoga uzdevums ir nodrošināt dienas gaita striktu ievērošanu savas grupas bērniem

Atlants