Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Funkcionālā līmeņa stratēģijas', 1.
  • Konspekts 'Funkcionālā līmeņa stratēģijas', 2.
  • Konspekts 'Funkcionālā līmeņa stratēģijas', 3.
  • Konspekts 'Funkcionālā līmeņa stratēģijas', 4.
  • Konspekts 'Funkcionālā līmeņa stratēģijas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Bez tam pircēju vēlmju apmierināšanai var būt nepieciešama jaunu produktu izstrāde, kuriem ir tādas īpašības, kas nepiemīt pašreizējiem produktiem. Citiem vārdiem sakot, augstākas efektivitātes, kvalitātes un jaunievedumu sasniegšana ir daļa no klientu vēlmēm. Ir vēl divi nosacījumi, lai sasniegtu šo mērķi: fokusēšanās uz pircēju un tā vēlmēm un šo vēlmju apmierināšanas veidu meklēšana.
Organizācija nevar reaģēt uz pircēju vēlmēm, ja tā nezina, ko pircēji vēlas. Tādēļ pirmais solis ir visa uzņēmuma motivācija pircēju vēlmju iepazīšanai un ievērošanai. Klienta vēlmju apmierinājums ir daļa no kvalitātes paaugstināšanas pasākuma kopuma.
Ja uzņēmums ir sācis veidot noteiktu orientāciju uz klientu un vispārēju sapratni par pircēju vajadzībām, tad nākamais solis ir pircēju vajadzību apmierināšana. Kā jau tika sacīts, efektivitāte, kvalitāte un jaunievedumi ir izšķirošie, lai apmierinātu šīs vēlmes. Bez tam uzņēmumi var piedāvāt augstāku apmierinājuma pakāpi, ja tie savu spēju robežās pielāgo produktu katram pircējam un samazina laiku, kurš nepieciešamas, lai reaģētu uz klienta vēlmēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants