Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse pacientu izglītošanā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse pacientu izglītošanā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse pacientu izglītošanā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse pacientu izglītošanā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse pacientu izglītošanā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse pacientu izglītošanā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse pacientu izglītošanā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Prakses pašvērtējums
Savas prakses laikā izvirzīju sekojošus mērķus:
1. Novērst pacientiem visas neskaidrības sakarā ar viņu slimību, izstāstot par to saprotamā un vienkāršā valodā, atbildēt uz pacientu interesējošiem jautājumiem.
2. Ierosināt pacientus nekautrēties un dalīties ar citiem ar savām problēmām, dalīties ar citiem slimniekiem ar savu pieredzi problēmu risināšanā.
3. Iemācīt pacientus sekot veselības stāvokļa izmaiņām, kontrolējot dažādus radītājus: asinsspiedienu, pulsu, glikēmiju, svara izmaiņas un citus.
Mērķus prakses laikā sasniedzu, (ne)izdevās sasniegt, sasniedzu daļēji(pamatojums)
Visi mēŗķi, kurus es izvirzīju ir sasniegti, tomēr, lai nostiprinātu pacientu prasmes praktisko uzdevumu risināšanā ir vajadzīgs laiks. Izglītojamie izrādīja interesi par apmācību un tāpēc process bija viegls un interesants.
Kopvērtējums (savstarpējās attiecības, dalībnieku aktivitāte, veiksmes, neveiksmes, to cēloņi.)
Dalībnieki bija pretiemnākoši un ieinteresēti izglītošanas procesā, viņi labprāt uzdoda jautājumus un dalījas ar savu pieredzi. Savstarpējas attiecības bija labvēlīgas. Lai gan daži dalībnieki no sākuma kautrējas, tomēr arī viņiem bija pārvarēta saskarsmes barjera un viņi piedalījas diskusijas, uzdoda jautājumos un pildīja praktiskus uzdevumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants