Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Prozas analīze. Eva Rubene "Trīs dienas brīvībai"', 1.
  • Konspekts 'Prozas analīze. Eva Rubene "Trīs dienas brīvībai"', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Mākslinieciskās izteiksmes līdzekļi ir maz, tādēļ teksts ir vienkāršs. Salīdzinājumi – rātni kā skolas bērni. Epiteti – vieglu sirdi, punktīgi ļaudis. Sajūtu gleznas: ožas glezna – atkritumu spainis izelpo šķebinošu aromātu; redzes glezna – apnēsētās drēbes; redzes gleznas: izmazgātu galvu. Sajūtu gleznas ļauj lasītājam izjust un izprast prozas fragmentā notiekošo.

6. Mūsdienās ir aktuāli justies aizmirstam, vientuļam tikai tādēļ, ka neesi ticis pāri pārdzīvojumiem, jo nav neviens, kas atbalsta.
Tagad ir liela māksla šajos grūtajos laikos saņemties un dzīvot tālāk. Daudzi jūtas vientuļi un nesaprasti, tādejādi sāk darīt sliktas lietas, jo nav atbalsts no apkārtējiem. Citam vecāki ir ārzemēs, bet citu pametuši draugi.
Manuprāt, lai saņemtu no kāda, ko vēlies pats, ir jāiemācās otram „dot”. Viss dzīvē nāk atpakaļ. Arī ir jātur galva augšā un jāsaprot, ka citiem iet vēl sliktāk nekā tev, un kamēr neesi miris visai sapņi dzīvē ir piepildāmi un paveicami.

Autora komentārsAtvērt
Atlants