Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Bērncentrētais mācību modelis un tā analīze', 1.
  • Eseja 'Bērncentrētais mācību modelis un tā analīze', 2.
  • Eseja 'Bērncentrētais mācību modelis un tā analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pielietojot bērncentrēto mācību modeli, uz pedagoga pleciem gulstas milzu atbildība. Montesorī pedagoģijas pieeja no pedagoga prasa vislielāko atdevi, jo katrs skolēns tiek uzlūkots individuāli. Pedagogam ir īpaši jāgatavojas katrai stundai. Pedagogam ar katru skolēnu jāstrādā kā ar individuālu personu, bet tomēr jāvada viss kolektīvs kopumā. Vājas puses ir, ka zināšanu apjoms, kuras skolēni iegūst šajā mācību modelī, var būt mazākas salīdzinājumā ar tradicionālo mācību modeli, šeit akcents tiek likts uz personības attīstību, nevis zināšanu daudzumu. Pastāv nespēja precīzi izmērīt un salīdzināt dažādu skolēnu progresu mācību materiāla apguvē. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants