Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 13.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 14.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 15.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 16.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 17.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 18.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 19.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 20.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 21.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 22.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 23.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 24.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 25.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 26.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 27.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 28.
  • Referāts 'Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmums un preces īss raksturojums    4
1.1.  Par uzņēmumu    4
1.2.  Par produktu    5
2.  Mārketinga vides analīze    6
2.1.  Makrovides analīze    6
2.2.  Mikrovides analīze    13
2.3.  SWOT (SVID) analīze    18
3.  Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības plānošana    22
3.1.  Uzņēmuma mērķi un stratēģija    22
3.2.  Segmentēšana un pozicionēšana    22
3.3.  Pārdošanas prognozes    23
3.4.  Darbības plānošana    23
3.4.1.  Produkts    23
3.4.2.  Cenu veidošana    26
3.4.3.  Sadale    27
3.4.4.  Komunikācija ar patērētājiem    28
3.4.5.  Mārketinga aktivitāšu kalendārais plāns    28
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    29
  Bibliogrāfiskais saraksts    30
Darba fragmentsAizvērt

Jēdziens “mārketings” apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Šis termins cēlies no vārda “tirgus”, ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču un naudas maiņu. [Dž. Blaits, “Mārketings” , Zvaigzne ABC, 2004.]
Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai, ievērojot klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus.[Amerikas Mārketinga asociācija]
Mārketings ir visas darbības, kas efektīvi veicina pārdošanu.
Mārketinga pamatā ir pircēju (klientu) vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem.
Mārketings aptver visas tās aktivitātes, kuras lieto, lai optimāli pārdotu savu preci.
Mārketings attiecas ne tikai uz tirgotāju, bet arī uz ražotāju. Ražošanā mārketings ir virzīts uz to, lai nevis pārdotu preci, ko saražo, bet gan uz to, lai ražotu preci, kuru var pārdot.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants