.
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 1.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 2.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 3.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 4.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 5.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 6.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 7.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 8.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 9.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 10.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 11.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 12.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 13.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 14.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 15.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 16.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 17.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 18.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 19.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 20.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 21.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 22.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 23.
  • Referāts 'Klientu segmentu analīze uzņēmumā “Tamro”', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Klientu segmentācijas teorētiskie aspekti    6
1.1.  Tirgus un klientu segmentācijas būtība    6
1.2.  Klientu segmentācijas modelis    7
1.3.  Tirgus segmentācijas priekšrocības    11
2.  Uzņēmuma SIA “Tamro” raksturojums    13
2.1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    13
2.2.  Uzņēmuma piedāvātie risinājumi    14
3.  Klientu segmentācijas procesa uzlabošana    18
3.1.  Esošā klientu segmentācija uzņēmumā    18
3.2.  Klientu segmentācijas procesa uzlabošana    19
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    23
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma panākumi, īpaši mārketinga jomā, ir atkarīgi no stabilas tirgus segmentācijas teorijas piemērošanas. Mērķēšana uz tirgus segmentu, kas atbilst stabilas segmentācijas teorijas pamatprincipiem, ievērojami palielina iespēju, ka produkts vai pakalpojums gūs panākumus, jo tas, visticamāk, izveidos stabilu savienojumu ar mērķa klientiem.
Tirgus segmentācijai ir vairākas priekšrocības. Vispārīgākajā līmenī tirgus segmentācija liek organizācijām novērtēt, kur tās atrodas un kur tās vēlas būt nākotnē. To darot, tas liek organizācijām pārdomāt, kas tām ir īpaši labi salīdzinājumā ar konkurentiem, un mēģināt gūt ieskatu ko vēlas patērētāji. Tirgus segmentācija piedāvā iespēju domāt un pārdomāt, un tas noved pie kritiskām jaunām atziņām un perspektīvām.
Ja tirgus segmentācija tiek īstenota pareizi, tā sniedz arī taustāmus ieguvumus, tostarp labāku izpratni par atšķirībām starp patērētājiem, kas uzlabo organizācijas stiprās puses un patērētāju vajadzības. Ir pierādīts, ka tirgus segmentācija ir efektīva arī pārdošanas vadībā, jo tā ļauj vērst tiešās pārdošanas centienus uz patērētāju grupām, nevis katram patērētājam atsevišķi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants