Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 1.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 2.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 3.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 4.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 5.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 6.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 7.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 8.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 9.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 10.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 11.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 12.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 13.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 14.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 15.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 16.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 17.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 18.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 19.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 20.
  • Prezentācija 'Resursu problēmas Valsts robežsardzē', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Reputācija, tēla popularizēšana
Pētījumu ietvaros intervētie eksperti atzīst, ka Latvijas valsts pārvaldes tēls sabiedrības acīs nav objektīvs un ir negatīvāks, nekā tas ir realitātē.
Reprezentācijas materiālu trūkums.

Alena Indriksona promocijas darbs
Noteikt prioritāti izglītības procesam attiecībā pret dienesta organizācijas jautājumiem, lai mazinātu dienesta organizācijas ietekmi uz izglītības procesu (studējošā personāla iesaistīšana iekšējos norīkojumos, pasākumu nodrošināšanā, iekšējās kārtības uzturēšanas pasākumos studiju procesa laikā u.c.).
Tā kā VRK ir izglītības iestāde, tad prioritāte ir jānosaka izglītības procesam attiecībā pret dienesta organizācijas jautājumiem
Militarizētā izglītības iestādē nepieciešams veicināt docētāju vēlmi uzlabot un pilnveidot savu pedagoģiskā darba kvalitāti un attīstīt komunikācijas prasmi, kā arī motivēt personālu pedagoģiskās izglītības iegūšanai.
Profesionālās tālākizglītības programmas „Robežapsardze” izvērtējumā kā galvenie trūkumi tiek minēti:

Personāla atalgojums un sociālās garantijas nav motivējošas;
Nepietiekošs interneta ātrums un bezvadu interneta pārklājums, datortehnikas novecošana.

Pētījumi
Ņemot vērā ierobežoto literatūras avotu klāstu nozarē, docētāju izstrādātajiem mācību materiāliem ir liela nozīme, tāpēc īpaša uzmanība tiek pievērsta tam, lai docētāju pētnieciskā darba virzieni/pētījumi būtu nozares darbībām atbilstoši, saistīti ar reģiona interesēm, ar studiju programmas saturu un nākotnes attīstību, aktuāli un prioritāri.
Kadetu motivācija pētnieciskā darbības veikšanai nav pietiekama, tas savukārt ietekmē pētniecisko darbu kvalitāti
Nav iespējas realizēt pētījumos izvirzītos priekšlikumus

Atlants