-
Sociālā gadījuma risināšanas prakse
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
1. | Sociālais gadījums | 6 |
1. 1. | Sociālā gadījuma apraksts | 6 |
1. 2. | Genogramma | 7 |
1.3. | Ekokarte | 8 |
1.4. | Sociālās situācijas izvērtējums | 9 |
2. 1. | fāze. Problēmas identificēšana, definēšana un specizēšana | 11 |
2.1. | Sociālās problēmas, mērķu un uzdevumu definējums | 11 |
3. 2. | fāze. Alternatīvu radīšana un stratēģiju izvēle | 12 |
3.1. | Sociālās rehabilitācijas plāns | 12 |
4. 3. | fāze. Intervence | 15 |
4.1. | Intervences atspoguļojums | 15 |
5.1. | Problēmu un palīdzības nepieciešamības atkārtots izvērtējums (vides skala) | 16 |
Novērtēšana un iegūto datu parādīšana | 18 | |
6. | Praksē ar sociālo gadījumu izmantotās teorijas | 19 |
6.1. | Sistemiskā pieeja | 19 |
6.2 | Biheiviorālā pieeja | 19 |
6.3. | Lomu teorija | 9 |
Secinājumi | 20 |
Sociālās rehabilitācijas sektorā griezusies Ligita (42.g.) bērna invalīda māte ar lūgumu iesaistīt bērnu (Kristīne 15.g.) kādā invalīdu biedrībā (integrēt viņu sabiedrībā).
Kristīne (15.g.) bērns invalīds. Meitenei ir vājdzirdība, sekundārā epilepsija, smadzeņu distrofija, pēdu deformācija, līdz ar to, kustību traucējumi. …
Saturs Ievads 3 1. Sociālais gadījums 6 1. 1. Sociālā gadījuma apraksts 6 1. 2. Genogramma 7 1.3.Ekokarte 8 1.4. Sociālās situācijas izvērtējums 9 2. 1. fāze. Problēmas identificēšana, definēšana un specizēšana 11 2.1. Sociālās problēmas, mērķu un uzdevumu definējums 11 3. 2. fāze. Alternatīvu radīšana un stratēģiju izvēle 12 3.1. Sociālās rehabilitācijas plāns 12 4. 3. fāze. Intervence 15 4.1. Intervences atspoguļojums 15 5. 4. fāze. Novērtēšana un iegūto datu parādīšana 16 5.1. Problēmu un palīdzības nepieciešamības atkārtots izvērtējums (vides skala) 16 5.2. Novērtēšana un iegūto datu parādīšana 17 6. Praksē ar sociālo gadījumu izmantotās teorijas 18 6.1. Sistemiskā pieeja 18 6.2. Biheiviorālā pieeja 18 6.3. Lomu teorija 18 Secinājumi 19 Izmantota literatūra 20 Pielikumi 21