Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 1.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 2.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 3.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 4.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 5.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 6.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 7.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 8.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 9.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 10.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 11.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 12.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 13.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 14.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 15.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 16.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 17.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 18.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 19.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 20.
  • Prakses atskaite 'Sociālā gadījuma risināšanas prakse', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sociālais gadījums    6
1. 1.  Sociālā gadījuma apraksts    6
1. 2.  Genogramma    7
1.3.  Ekokarte    8
1.4.  Sociālās situācijas izvērtējums    9
2. 1.  fāze. Problēmas identificēšana, definēšana un specizēšana    11
2.1.  Sociālās problēmas, mērķu un uzdevumu definējums    11
3. 2.  fāze. Alternatīvu radīšana un stratēģiju izvēle    12
3.1.  Sociālās rehabilitācijas plāns    12
4. 3.  fāze. Intervence    15
4.1.  Intervences atspoguļojums    15
5.1.  Problēmu un palīdzības nepieciešamības atkārtots izvērtējums (vides skala)    16
  Novērtēšana un iegūto datu parādīšana    18
6.  Praksē ar sociālo gadījumu izmantotās teorijas    19
6.1.  Sistemiskā pieeja    19
6.2  Biheiviorālā pieeja    19
6.3.  Lomu teorija    9
  Secinājumi    20
Darba fragmentsAizvērt

Sociālās rehabilitācijas sektorā griezusies Ligita (42.g.) bērna invalīda māte ar lūgumu iesaistīt bērnu (Kristīne 15.g.) kādā invalīdu biedrībā (integrēt viņu sabiedrībā).
Kristīne (15.g.) bērns invalīds. Meitenei ir vājdzirdība, sekundārā epilepsija, smadzeņu distrofija, pēdu deformācija, līdz ar to, kustību traucējumi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants