Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 1.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 2.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 3.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 4.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 5.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 6.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 7.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 8.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 9.
  • Referāts 'Tirgus izpētes process', 10.
Darba fragmentsAizvērt

1.posms: Problēmas noteikšana.
Pircēji vēlas cepumus ar jaunu garšu. Ražotājs plāno uzsākt ražošanu cepumiem ar banānu garšu.

2.posms: Mērķa noteikšana.
Pētnieciskais - tiks noskaidroti visi cepumu ražotāji Latvijas tirgū.
Aprakstošais – ir ievākta informācija, ka AS "Laima" ražotie cepumi "Selga" ir guvuši neskaitāmas balvas, atzinību no pircējiem kā arī pieaugošu pieprasījumu.
Ekspermentālais – ja jaunos "Selga" cepumus ar banānu garšu tirgū ieviestu ar zemāku pārdošanas cenu (piem., par 0.37 sant. 180g) vai lielākā iepakojumā, piem., 250g, par esošo tirgus cenu, kas ir apmēram 0,45 santīmi, tad pircēju skaits būs ievērojami lielāks, jo vairāk patērētāju izvēlēsies pamēģināt jaunos cepumus, ja reiz cena ir zemāka kā parasti. Ja cepumi iegūs stabilu pieprasījumu Latvijas tirgū, tad ar laiku pārdošanas cena tiks paaugstināta un pielīdzināta esošajai tirgus cenai, kas ir piemērota pārējiem "Selga" cepumu veidiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants