Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ieskaite mārketingā', 1.
Darba fragmentsAizvērt

1.Mikromārketinga pamatelementi – organizācijas mērķi, darbinieki, struktūra(darba dalīšana, funkciju sadale un izpilde), organizācija kultūra( vadītāju darba stils, darba kultūra, tradīcijas, mikroklimats), tehnoloģijas. Makromārketinga sistēmu var iedalīt tiešās ietekmes ārējā vidē( patērētāji, konkurenti, piegādātāji, sabiedriskās organizācijas, masu mēdiji, likumdošana) un netiešās ietekmes ārējā vidē( valsts ekonomiskais stāvoklis, valsts politika, demogrāfiskie faktori, sociālie un kultūras faktori, zinātniski tehniskais progress, starptautiskās attiecības, globalizācija, integrācija).
2.Segmentācija – mērķauditorijas noteikšana, tirgus sadalīšana pa pircēju grupām, mērķis ir iedalīt grupās potenciālos pircējus, kuru vajadzības var apmierināt ar vienu un to pašu produktu. Stratēģiju veidi tirgus aizpildīšanai: nediferencētais( firma ignorē dažādos tirgus segmentus un spēku koncentrēties uz patērētāju vēlmēm, palielinās pircēju skaits, realizācijas apjomus stimulē ar masveida līdzekļiem, kad prece kļūst pievilcīga visiem patērētājiem; diferencētais mārketings( firmas izlemj darboties zināmos tirgus segmentos un prece tiek ražota tieši priekš tiem; koncentrētais mārketings( viena mārketinga grupa koncentrējas uz vairākiem segmentiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants