Vērtējums:
Publicēts: 21.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Pētījums par mācību motivāciju', 1.
  • Eseja 'Pētījums par mācību motivāciju', 2.
  • Eseja 'Pētījums par mācību motivāciju', 3.
  • Eseja 'Pētījums par mācību motivāciju', 4.
  • Eseja 'Pētījums par mācību motivāciju', 5.
  • Eseja 'Pētījums par mācību motivāciju', 6.
  • Eseja 'Pētījums par mācību motivāciju', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Veicot šo pētījumu, tika aptaujāti 10 respondenti, kuru savstarpējā vecuma atšķirība nav lielāka par 5 gadiem, vecumā no 20 līdz 23 gadiem, no kuriem 8 ir sievietes un 2 ir vīrieši. Respondenti ir studenti, kas nupat ieguvuši augstāko izglītību vai arī drīz to iegūs un kas turpina studēt bakalaura vai maģistrantūras programmās dažādas Latvijas augstskolās dažādās fakultātēs. Pētījuma mērķis bija noskaidrot respondentu vajadzību nozīmi pēc Maslova piramīdas.
Anketā tika uzdoti 12 jautājumi, kas ļauj secināt to, kuras vajadzības aptaujātajām personām ir uzskatāmas par svarīgākām, bet kuras nav tik nozīmīgas.
Sākotnējais uzdevums bija apkopot visu aptaujāto respondentu atbilžu vidējo aritmētisko par katru jautājumu atsevišķi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants