Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 1.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 2.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 3.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 4.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 5.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 6.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 7.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 8.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 9.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 10.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 11.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 12.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 13.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 14.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 15.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 16.
  • Prezentācija 'Novērošanas metode - reitings', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Pielietojot reitinga metodi, jāievēro:
īpašība, kuru vērtē kompetentie tiesneši, nevar ietvert sevī vairākas citas īpašības;
vērtējot jābalstās uz pagātnes un tagadnes pieredzi, bet nav jāņem vērā iespējamās pārmaiņas nākotnē;
viena īpašība var attiekties uz atsevišķu darbības veidu vai arī kādas darbības rezultātu, piemēram, spējas matemātikā, zīmēšanā, nevis spējas vispār.

Vērtēšanas kritēriji
Vērtējums visbiežāk var būt izteikts 5 – 10 ballu skalā. Paskaidrojumā jāsniedz katras balles interpretācija.
Visbiežāk ar lielāko balli apzīmē novērtējamās īpašības maksimālo izpausmes pakāpi, ar mazāko balli - minimālo līmeni.
Gradāciju var izteikt arī vārdos, piemēram, vienmēr, bieži, dažreiz, reti, nekad vai arī ļoti augstā līmenī, pietiekamā līmenī, ne visai augstā līmeni, minimālā līmenī.

Studentu praktikantu pedagoģisko īpašību un spēju novērtējuma skala

Autora komentārsAtvērt
Atlants