Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 1.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 2.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 3.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 4.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 5.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 6.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 7.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 8.
  • Referāts 'Stratēģiskā vadība SIA "Baltic Restaurants Latvia"', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SIA „Baltic Restaurants Latvia” vispārējs apraksts    3
2.  Stratēģiskās vadīšanas virzieni    4
3.  Baltic Restaurants Latvia misija analīze    5
4.  Ilgtermiņa mērķu definējums    6
5.  Uzņēmuma vadītāja loma stratēģiskās vadīšanas nodrošināšanā    6
6.  Uzņēmuma stratēģiskās vadīšanas process    7
  Secinājumi un priekšlikumi    8
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam nav noalgots konkrēts darbinieks, kam būtu zināšanas un pieredze šādā jomā, kas varētu izstrādāt stratēgijas virzienus, pētītu tirgu un definētu attiecīgi īstermiņa un ilgtermiņa mērķus. Arī pašreiz pieejamais un deifnētais nav skaidrs un konkrēts. Tā vien šķiet, ka šādām lietām pagaidām uzņēmums lielu vērību nepievērš. Varbūt tas viss ir izstrādāts nerakstītā veidā – uzņēmuma vadības „galvās” uz kā koncentrējoties arī vadība koriģē un vada savus padotos struktūrvienībās.

Secinājumi
1. Uzņēmumam nav skaidri definēti mērķi un misija
2. Kaut gan ir skaidri noteiktas atsevišķi uzņēmuma vērtības - skaidri definēts, ka klienti ir paši svarīgākie
3. Uzņēmums pat nomainot nosaukumu, 2011.gada rudenī, sekmīgi turpina izaugsmi un attīstās°

Priekšlikumi
1. Nepieciešams definēt mērķus, gan ilgtermiņa, gan īstermiņa;
2. Pievērst lielāku uzmanību ārējās un iekšējās vides analīzei;
3. Nepieciešams definēt visiem skaidri saprotamu misiju;
4. Varbūt pat noalgot darbinieku, kas nodarbosies ar stratēģisko vadīšanu uzņēmumā, jo tas galu galā ir ļoti svarīgs process.

Autora komentārsAtvērt
Atlants